Line
AHS 82 Logo
Line
01
Line
02
Line
03
Line
04
Line
05
Line
06

Message Boards

Class of 1982
Let Us Re-Unite Here!

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

enigszins authentiek

Post new topic   Reply to topic    Class of 1982 Forum Index -> The Darters Lounge
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Banning

PostPosted: Wed Jan 15, 2020 4:58 am    Post subject: enigszins authentiek Reply with quote

Oplettende lezers (mijn moeder) hebben misschien gemerkt dat ik de laatste tijd meer klaag over spijsverteringsproblemen.

Ik heb ze al sinds de universiteit, hoewel ze de afgelopen jaren een stuk beter zijn geweest sinds ze een gezondere levensstijl aannamen en een probioticum vonden waar ik van hield. Welnu, dat probioticum is nu niet beschikbaar, en mijn maag is gewoon een hete puinhoop sinds laat.

In het verleden ben ik in een frustrerende kring gegaan van: reguliere arts, allergiedokter of gastro, invasieve test, vertelde dat het IBS was en gaf niet veel richtlijnen over hoe het te behandelen, herhaal. KOEL.

Ik ging een paar weken geleden voor een fysieke om ervoor te zorgen dat ik in het algemeen gezond was, en alles kwam goed terug, maar ik voelde me nog steeds waardeloos. Letterlijk.

Te veel maaltijden Nike Air Max 2017 Dames en te veel Starbucks / Dunkin's ontbijtbroodjes zijn in mijn Nike Internationalist Mujer middel en op de schaal te zien, dus ik dacht dat ze mijn spijsvertering ook niet hebben geholpen. Ik wist dat ik moest kijken naar wat ik eet, om erachter te komen wat wel en wat niet werkt, dus besloot ik gisteren een RD te zien. Ik heb haar natuurlijk via ZocDoc gevonden en ze neemt zelfs mijn verzekering af!

Ze keek naar mijn bloedonderzoek, we spraken over eerdere medische tests en hun resultaten en we spraken over wat ik nu aan het doen was en hoe ik me voelde. Ik vertelde haar dat ik een paar jaar geleden op coeliakie was getest, en ze zei dat als mijn niveaus hoog genoeg waren om mij een endoscopie te geven, het waarschijnlijk was dat ik glutengevoelig was, hoewel de coeliakie negatief was teruggekomen .

De Lechal-binnenzool biedt bijvoorbeeld deze feedback met actieve trillingen langs drukpunten. Als u Nike Air Max 97 Womens de monitor liever direct op uw voet wilt hebben, heeft Sensoria een slimme sok (hierboven gezien) ge?ntroduceerd die tijdens het hardlopen overmatige stress op de voet van de drager meet en realtime informatie geeft Adidas Ultra Boost Donna over hoe u deze het beste kunt aanpassen via Bluetooth.

Nu je al deze gegevens kunt verzamelen, wat moet je er eigenlijk mee doen? Er zijn bedrijven die deze informatie omzetten in kennis en knowhow. Een voorbeeld hiervan is FitStar.

De makers van FitStar, opgericht door een paar fitnessfans van Electronic Arts, probeerden hun spelervaring te vertalen naar een trainingsprogramma dat zich automatisch aanpast aan je inspanningsniveau, vaardigheden en prestaties - vergelijkbaar met hoe een videogame zich aanpast aan de mogelijkheden van een gebruiker door de uitdaging moeilijker of gemakkelijker. Ze hebben een cardio / spieropbouwende training, een yogatraining en Nike Air Presto Femme binnenkort zullen ze een adaptieve hardloop-app introduceren.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Class of 1982 Forum Index -> The Darters Lounge All times are GMT - 3 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum