Line
AHS 82 Logo
Line
01
Line
02
Line
03
Line
04
Line
05
Line
06

Message Boards


Class of 1982
Let Us Re-Unite Here!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

mensen elders die affinite

 
Post new topic   Reply to topic    Class of 1982 Forum Index -> The Darters Lounge
View previous topic :: View next topic  
Author Message
caicai2017



Joined: 03 May 2018
Posts: 38

PostPosted: Wed Jul 11, 2018 10:38 pm    Post subject: mensen elders die affinite Reply with quote

Niet alleen was de schoen uitverkocht, maar hij veranderde Chang-fans in Nike-ones. Faris's team volgde de Chang-shoppers op de Snkrs-app gedurende vier weken na de release van de schoen. "Ze kwamen 30% meer druppels binnen en brachten twee keer zo veel geld uit als normale consumenten", zegt Faris. "We hebben foodies Nike Air Max Tavas Femme binnengehaald in de sneakercultuurstam."

Naast de coole factor die deze initiatieven cultiveren, zijn er de API's die kunnen worden aangesloten op andere Nike-apps. Faris stelt zich voor dat hardlopers die de Nike Run Club-app gebruiken, bijvoorbeeld een limited-edition-sportschoen kunnen ontgrendelen door bepaalde taken uit te voeren. Het Asics Gel lyte 3 Femme digitale ecosysteem van Nike is nog niet zo dicht op elkaar genaaid als het moet zijn om dit uit te trekken. Maar Sussman zegt dat het er komt. "Het is geweldig om verschillende productteams aan elk van deze ervaringen te hebben," zegt hij over de verschillende apps van Nike, "omdat ze allemaal met zulke verschillende idee?n komen."

Sussman, die in 2014 tot het bedrijf toetrad als hoofd van de wereldwijde strategie, waardeert zijn achtergrond in het uitgeven van videogames - met stints bij Nike Air Max 2017 Damen Take-Two Interactive, Electronic Arts en Disney - als de sleutel tot zijn huidige rol. "Ik heb geleerd hoe ik consumentenverbindingen kan aansturen en gebruik kan maken van nieuwe technologie?n om de klant beter te kunnen onderhouden of van dienst te zijn", zegt hij. Hij wijst naar een nieuw programma voor de belangrijkste Nike-app die, Nike Air Vapormax Femme hoewel nog in bta, aangeeft hoe ver hij graag dingen wil nemen. Nike 1: 1 is een experiment in iets dat 'conversationele handel' wordt genoemd, waarbij consumenten met zeer specifieke interesses worden gecombineerd met een expert die hen kan helpen hun doelen te bereiken, van het vinden van een trendy paar schoenen (via een stylist) tot het trainen voor een 5K (met een concurrerende hardloper). "Onze experts zullen in staat zijn om u de juiste versnelling te geven", zegt Michelle Goad, die het programma Nike Air Odyssey Femme leidt. "Maar dan is er al deze toegevoegde waarde. Ze volgen de trainingsplannen en begeleide runs op en nodigen je uit voor meetups. Houd je op het punt, zodat je niet stopt. "

Het bedrijf gebruikt ook gegevens om achtergestelde demografische groepen te identificeren en deze op nieuwe manieren aan te pakken. Een cohort dat Nike Nike Air Max 95 Femme onlangs is begonnen met richten, is vrouwelijke sneakerheads. Tijdens All-Star Weekend debuteerde het bedrijf verschillende lijnen van limited-edition damesschoenen, waaronder heruitgevonden versies van klassieke Jordan-modellen, die meteen uitverkocht waren. Een week later kondigde het bedrijf Nike Unlaced aan, een retailervaring voor vrouwelijke sneakerfans die eind maart online is gelanceerd en dit najaar in fysieke winkels zal worden uitgerold. Leden van het platform krijgen op dezelfde dag Nike Roshe Run Homme levering in straatstijl-samenwerkingen en krijgen de kans om een-op-een afspraken te maken met gastkappers. "Er is een door stijl geobsedeerde vrouw, en dan zijn er ook vrouwen in de sneaker-fan gemeenschap," zegt Sussman. "We hebben kansen gevonden om beide te bedienen."

Nike's herori?ntering van de retail laat resultaten zien: de omzet Nike Air Max 270 Femme van het bedrijf naar consumenten groeide vorig jaar met 16%, vergeleken met 6% voor het hele Nike-merk. Het bedrijf denkt nu na over verdere stappen. Omdat als u eenmaal begint te leren wat uw klanten willen, waarom zou u die informatie dan niet helemaal aan het begin van het Nike-proces invoeren - het maken van de schoen zelf? Voor zijn nieuwste project identificeerde S23NYC specifieke buurten in verschillende steden over de hele wereld, waar Snkrs-gegevens een ongewone hoeveelheid van de vraag laten zien. Onlangs stuurde het onderzoekers naar die gebieden. "Ze komen terug met video's, fotogalerijen, interviews", zegt Faris. "Ze zullen echt een idee van die wereld krijgen en zullen onze schoenenontwerpers informeren."

Deze regionale schoenen - die het bedrijf van plan is aan inwoners van elk gebied te verkopen, samen met Nike Air Presto Womens mensen elders die affiniteiten met hen delen - zullen in de late zomer verschijnen. Het ontwerpproces zal worden gecomprimeerd, op een manier die uiteindelijk het hele bedrijf zou kunnen benutten. "Omdat we direct kunnen verkopen, hoeven we retailers niet te laten kopen voor onze idee?n", zegt Faris. "Gewoonlijk zijn er maanden bezig met het Adidas NMD Damen werken met de verschillende retailers over hoe we [klanten] willen targeten. Al dat spul? Het gaat weg wanneer u een een-op-een relatie met de consument aan het opbouwen bent.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Class of 1982 Forum Index -> The Darters Lounge All times are GMT - 3 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Line
Line